Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛопушан, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorСтулова, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2014-05-30T09:00:52Z-
dc.date.available2014-05-30T09:00:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation• Лопушан Т.В., Стулова Л. Виховний потенціал містерії Тараса Шевченка «Великий льох» // Філологічний вісник Уманського державного педагогічного університету. – Умань: Візаві, 2014. – С.253-264.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2324-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема виховного потенціалу поеми-містерії Тараса Шевченка «Великий льох». Стверджується, що саме завдяки появі у доробку поета такого твору, стало можливим формування засобами літературної освіти національної самосвідомості українства на засадах відродження генетичної пам’яті народу, його самоідентифікації як окремішньої спільноти, відмінної від активно насаджуваної імперськими державними інституціями ідеї великоруської єдності, заґрунтованої на власних онтологічно-екзистенційних та морально-етичних підставах.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: Візаві, 2014uk
dc.subjectШевченкоuk
dc.subjectВеликий льохuk
dc.subjectВиховний потенціалuk
dc.titleВиховний потенціал містерії Тараса Шевченка «Великий льох»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lopushan_Vyhovny_potencial.pdf147,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.