Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2326
Назва: СТАН ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З МАТЕМАТИЧНО ЗДІБНИМИ ШКОЛЯРАМИ
Автори: Гарачук, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: навчальний план
навчальна програма
майбутній вчитель початкової школи
молодший школяр
підготовка до професійної діяльності
бакалавр початкової освіти
Дата публікації: чер-2014
Бібліографічний опис: Гарачук Т.В. СТАН ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З МАТЕМАТИЧНО ЗДІБНИМИ ШКОЛЯРАМИ / Т.В. Гарачук // Науковий вісник Чернівецького університету. - Серія : Педагогіка та психологія. - Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2014.
Серія/номер: УДК 371.134+51(07);
Короткий огляд (реферат): В статті схарактеризовано стан процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Проаналізовано навчальні плани та програми факультету підготовки вчителів початкової школи з метою визначення вимог до підготовки кваліфікованих кадрів. Виявлено, що навчальні плани поділені на нормативну та варіативну частини, складаються з трьох циклів та забезпечують всебічну й ґрунтовну підготовку бакалаврів початкової освіти. Досліджено кожен цикл та виокремлено ряд дисциплін, які прямо чи опосередковано, впливають на підготовку майбутнього вчителя початкової школи до роботи зі здібними школярами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2326
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stan_pidgot_vchut_poc_kl.pdf295,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.