Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарачук, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-05-31T15:39:52Z-
dc.date.available2014-05-31T15:39:52Z-
dc.date.issued2014-06-
dc.identifier.citationГарачук Т.В. СТАН ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З МАТЕМАТИЧНО ЗДІБНИМИ ШКОЛЯРАМИ / Т.В. Гарачук // Науковий вісник Чернівецького університету. - Серія : Педагогіка та психологія. - Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2014.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2326-
dc.description.abstractВ статті схарактеризовано стан процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Проаналізовано навчальні плани та програми факультету підготовки вчителів початкової школи з метою визначення вимог до підготовки кваліфікованих кадрів. Виявлено, що навчальні плани поділені на нормативну та варіативну частини, складаються з трьох циклів та забезпечують всебічну й ґрунтовну підготовку бакалаврів початкової освіти. Досліджено кожен цикл та виокремлено ряд дисциплін, які прямо чи опосередковано, впливають на підготовку майбутнього вчителя початкової школи до роботи зі здібними школярами.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134+51(07);-
dc.subjectнавчальний планuk
dc.subjectнавчальна програмаuk
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиuk
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectпідготовка до професійної діяльностіuk
dc.subjectбакалавр початкової освітиuk
dc.titleСТАН ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З МАТЕМАТИЧНО ЗДІБНИМИ ШКОЛЯРАМИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stan_pidgot_vchut_poc_kl.pdf295,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.