Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілошкурський, Микола Васильович-
dc.date.accessioned2014-06-26T10:30:07Z-
dc.date.available2014-06-26T10:30:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБілошкурський М. В. Аналіз маркетингових логістичних систем матеріального забезпечення підприємств / М. В. Білошкурський // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». – 2014. – Випуск 5. – Частина 2. – С. 24-27.uk
dc.identifier.issn2307-8030-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2346-
dc.description.abstractПроведено аналіз існуючих маркетингових логістичних систем матеріального забезпечення виробничої діяльності та визначено перспективи їх застосування на промислових підприємствах. Серед понад 20 систем відібрано основні, придатні до використання у діяльності вітчизняних підприємств. Доведено, що ефект від маркетингових логістичних систем, який отримує підприємство, значно перевищує витрати на їх впровадження.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки».uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 658.7;-
dc.subjectматеріальне забезпеченняuk
dc.subjectлогістична системаuk
dc.subjectматеріальні ресурсиuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectвиробництвоuk
dc.subjectпроцесuk
dc.titleАналіз маркетингових логістичних систем матеріального забезпечення підприємствuk
dc.title.alternativeAnalysis of marketing material logistics systems providing of enterprisesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biloshkurskiy_2014.pdf29,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.