Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-07-02T12:34:02Z-
dc.date.available2014-07-02T12:34:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВестник академии знаний : всеросcийский журнал. – 2013. № 4(7). – С. 114–117.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2356-
dc.description.abstractВ данной статье рассматриваются различные подходы к трактовке понятия «двуязычное образование». Автор также выделяет особенности его функционирования в контексте поликультурного образования в США.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherВестник академии знаний : всеросcийский журнал.uk
dc.subjectдвуязычное образованиеuk
dc.subjectмногоязычие-
dc.subjectполикультурное образование-
dc.subjectамериканская школа-
dc.titleБилингвальное обучение в контексте многокультурного образования в СШАuk
dc.title.alternativeБілінгвальне навчання в контексті багатокультурної освіти в США-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilingvalnoe_obuchtnie_v_kontekste_mnogokulturnogo_obrazovania_v_SHA.pdf177,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.