Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-07-02T12:43:18Z-
dc.date.available2014-07-02T12:43:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – Випуск 46. – С. 76–85.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2358-
dc.description.abstractУ статті аналізуються найбільш поширені у американській системі середньої освіти методи навчання іноземних мов з погляду їх ефективності, цілей, видів навчальної діяльності та етапів оволодіння мовним матеріалом; здійснюється їх розподіл на три групи: структурні – розглядають мову як систему структурно пов’язаних елементів для кодування значення; функціональні – мову трактують як засіб для вираження чи виконання певних функцій; натуральні методи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 81.24 (73);-
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectметоди навчання-
dc.subjectамериканська система освіти-
dc.titleМетоди навчання іноземних мов у СШАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metody_navchannya_inizemnyh_mov_ u_SHA.pdf200,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.