Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2360
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-07-02T12:52:43Z-
dc.date.available2014-07-02T12:52:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОралдын гылым жаршисы : научно-теоретический и практический журнал. Серия Педагогические науки. – 2013. – № 23 (71). – С. 29–34.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2360-
dc.description.abstractВ статье анализируются различные концепции, теории и подходы, наиболее распространенные в практике обучения иностранному языку в американской средней школе.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherОралдын гылым жаршисы : научно-теоретический и практический журнал.uk
dc.subjectконцепцияuk
dc.subjectтеория-
dc.subjectподход-
dc.subjectиностранный язык-
dc.subjectобучение-
dc.titleТеории, концепции и подходы к изучению иностранного языка в американской школеuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teorii,_koncepcii_i_podhody_k_izecheniyu_inistrannogo_yazuka_v_amerikanskoi_shkole.pdf105,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.