Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2377
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрощук, Людмила Михайлівна-
dc.date.accessioned2014-09-11T18:21:51Z-
dc.date.available2014-09-11T18:21:51Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citation2. Андрощук Л.М. Класифікація стилів діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога / Андрощук Л.М. // – Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – Вип. 191 : частина ІІ / редкол. : А.І. Кузмінський (гол. ред) та ін. – Черкаси : ЧНУ, 2010. – С. 7–11.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2377-
dc.description.abstractУ статті визначено роль стилю діяльності педагога у вихованні підростаючого покоління. Проаналізовано вимоги до особистості вчителя з позиції історичного розвитку суспільства та висвітлено думку відомих педагогів щодо вимог до особистості вчителя. Охарактеризовано різноманітні підходи щодо характеристик стилів діяльності. Класифіковано стилі діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЧеркаси : ЧНУuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 793.3(07)+378.14;-
dc.subjectстиль діяльності, індивідуальність вчителя, педагог-хореограф, індивідуальний стиль діяльності, класифікація індивідуальних стилів діяльності вчителя хореографії.uk
dc.titleКласифікація стилів діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагогаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КЛАСИФІКАЦІЯ.pdf308,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.