Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2409
Назва: Історіографії проблеми профільної диференціації середньої школи протягом ІІ половини ХІХ століття
Інші назви: Историографии проблемы профильной дифференциации средней школы в течение второй половины XIX века
Автори: Кушнір, Валентина Миколаївна
Ключові слова: профільна диференціація, класична та реальна гімназії, реалісти та гуманісти.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Кушнір В.М. Історіографії проблеми профільної диференціації середньої школи протягом ІІ половини ХІХ століття / Педагогічнй дискус: зб. наук. праць / гол. ред. І.М.Шоробура. - Хмельницький: ХГПА, 2013. - Вип. 15. С. 406-410
Серія/номер: УДК 37(09);
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається історіографія імперського періоду проблеми впровадження профільної диференціації у середній школі Російської імперії протягом ІІ половини ХІХ століття. Охарактеризовано роботи загального характеру по історії розвитку шкільної освіти в яких висвітлено окреслену проблему та низку праць сучасників тих змін, їх позицію у протистоянні між класичною та реальною освітою. Визначено, що історіографія заявленого періоду є важливим джерелом глибоких різнобічних знань по означеній темі. Однак вона ще не створила необхідної сукупності знань для узагальнень проблеми впровадження профільної диференціації у середній школі Російської імперії протягом ІІ половини ХІХ століття, її механізмів реалізації та прийняття тогочасним суспільством цих освітніх змін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2409
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
istoriohrafiia.pdf378,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.