Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2415
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кушнір, Валентина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2014-10-08T06:20:03Z | - |
dc.date.available | 2014-10-08T06:20:03Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Кушнір В,М. Погляди Михайла Никифоровича Каткова на класичну та реальну середню освіту ХІХ століття / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. - Умань : ПП Жовтий О.О., 2013. - Випуск 44. - С. 279-285 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2415 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено позицію консервативних сил щодо біфуркації середньої освіти в ІІ половині ХІХ століття. Висвітлено основні ідеї класичної освіти М.Н.Каткова. Він послідовно відстоював класичну систему освіти з вивченням стародавніх мов і математики та обмеженому вивченні словесності і природничих наук. Фундаментальною основою класичної системи освіти, публіцист вважав принцип концентрації та відмова від біфуркації. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ПП Жовтий О.О. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37(09); | - |
dc.subject | : класична та реальна гімназійна освіта, консервативна течія суспільно-педагогічного руху, стародавні мови, математика. | uk |
dc.title | Погляди Михайла Никифоровича Каткова на класичну та реальну середню освіту ХІХ століття | uk |
dc.title.alternative | Взгляды Михаила Никифоровича Каткова на классическое и реальное среднее образование XIX века. | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Katkov.pdf | 357,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.