Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриньова, Наталія В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2014-10-29T12:43:51Z-
dc.date.available2014-10-29T12:43:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНауковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки : Збірник наукових праць. - К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - № 45 (69). - С.42-46.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2426-
dc.description.abstractСтаття присвячена порівнянню діагностико-корекційних можливостей проективно-тестового та психоаналітичного підходів до аналізу малюнку. Представленні результати структурно-семантичного аналізу фрагменту стенограми психоаналізу комплексу тематичних малюнків за методом АСПП (активне соціально-психологічне пізнання) та використання проективних методик з метою діагностики та корекції психіки суб’єктаuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаuk
dc.subjectпроективно-тестові методики, психоаналіз комплексу тематичних малюнків, психодинамічний підхід, малюнок, несвідомі тенденції, психіка суб’єктаuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТИВНО-ТЕСТОВИХ МЕТОДИК ТА МЕТОДИКИ ПСИХОАНАЛІЗУ КОМПЛЕКСУ ТЕМАТИЧНИХ МАЛЮНКІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osobluwosti_wukorustanya_proektuwnux_metoduk.pdf235,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.