Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриньова, Наталія В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2014-10-29T13:04:42Z-
dc.date.available2014-10-29T13:04:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПідготовка психолога-практика до використання малюнку в діагностико-корекційному процесі (психодинамічний підхід) : навчальний посібник / уклад. Н. В. Гриньова. – Умань : Візаві, 2014. –174 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2428-
dc.description.abstractУ посібнику розглянуто основні наукові джерела з проблем використання проективних методик дослідження особистості в діагностико-корекційному процесі. Представлено роль різних теоретичних підходів у становленні проективного підходу в психодіагностиці. Охарактеризовано графічні методики як один із видів проективних методів. У другому розділі презентовані проективні графічні методики. Навчальний посібник розрахований на студентів денної та заочної форми навчання, аспірантів, викладачів, психологів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничо-поліграфічний центр "Візаві"uk
dc.subjectграфічні методики, підготовка психолога-практикаuk
dc.titleПІДГОТОВКА ПСИХОЛОГА-ПРАКТИКА ДО ВИКОРИСТАННЯ МАЛЮНКУ В ДІАГНОСТИКО-КОРЕКЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ (ПСИХОДИНАМІЧНИЙ ПІДХІД)uk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
proektuwni_metoduku.pdf892,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.