Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуковіз, Олексій Павлович-
dc.date.accessioned2013-10-16T17:02:17Z-
dc.date.available2013-10-16T17:02:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/242-
dc.descriptionУ статті аналізується моделі для організації дистанційного навчання у вищих навчальних закладах, а також проаналізовано особливості конструювання дистанційних курсів та організація навчального процесу на базі їх використання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи.uk
dc.publisherІнститут інноваційних технологій і змісту освітиuk
dc.subjectдистанційнеuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.titleОГЛЯД МОДЕЛЕЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ СИСТЕМИ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
distance_Learning.pdf411,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.