Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2430
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуковіз, Олексій Павлович-
dc.date.accessioned2014-11-07T15:08:56Z-
dc.date.available2014-11-07T15:08:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citation1uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2430-
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемные вопросы теоретического и методического содержания использования программно-инструментальных платформ для дистанционного обучения в педагогических вузах. Обобщены сравнительные характеристики платформ: Moodle, WebCT, BlackBoard, Прометей, eFront, Claroline, Metacoon, SharePoint LMS, Виртуальный Университет. Установлено, что дистанционное обучение учителей начальной школы можно организовать с помощью программно-инструментальной платформы «Moodle».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherАзимут научных исследований: педагогика и психологияuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134+372+004;-
dc.subjectдистанционное обучениеuk
dc.titleВозможности использования программно-инструментальных платформ для дистанционного обучения учителей начальной школыuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 371.pdf288,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.