Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2432
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Муковіз, Олексій Павлович | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-07T15:12:34Z | - |
dc.date.available | 2014-11-07T15:12:34Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | 1 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2432 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується загальнонауковий підхід до типології моделей в теорії педагогічного моделювання, основні вимоги до них, функціональні ознаки. Виділено концептуальні положення, які використовуються науковцями під час моделювання педагогічних об’єктів. На основі аналізу організації дистанційного навчання у вищих навчальних закладах та з урахуванням можливостей застосування у системі неперервної освіти вчителів початкової школи спроектовано авторську модель дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи. Технологічну основу моделі відображає сайт системи неперервної освіти вчителів початкової школи розроблений у доменній мережі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (http://sno.udpu.org.ua/). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Інформаційні технології і засоби навчання. − 2014. – Т. 41. – № 3. – С. 209 – 217. – [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1053#.U7O66G13psw | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134+372+004; | - |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.title | Проектування моделі дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УДК 004.pdf | 128,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.