Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2433
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Муковіз, Олексій Павлович | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-07T15:13:56Z | - |
dc.date.available | 2014-11-07T15:13:56Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | 1 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2433 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто різні підходи до тлумачення понять: «технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «технологія освіти», «технологія в освіті» та «технологія дистанційного навчання». Проаналізовано види технологій дистанційного навчання. На основі обґрунтованого досвіду технологізації дистанційного навчання в освітньому процесі визначено загальні ознаки технології дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи: цілісність, відтворюваність, адаптивність, психологічна обґрунтованість, економічна доцільність, науковість, гнучкість та контрольованість. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2014. – № 4 (38). − С. 98 − 107. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134+372+004; | - |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.title | Загальні ознаки технології дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УДК 371 (1).pdf | 164,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.