Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуковіз, Олексій Павлович-
dc.date.accessioned2014-11-07T15:15:17Z-
dc.date.available2014-11-07T15:15:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation1uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2434-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасні вимоги до вчителя початкової школи, його особистості, професійні якості та підготовка. Виділено комплекс вимог, які складають основу готовності вчителів початкової школи до застосування технологій дистанційного навчання і мають бути реалізовані у процесі неперервної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗбірник наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика». – Кам’янець-Подільський: ПП Зволейко Д.Г., 2014. – Випуск 16. – С. 320 – 325.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134+378.147+004;-
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.titleВимоги до вчителя початкової школи у процесі дистанційного навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 371454.pdf214,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.