Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуковіз, Олексій Павлович-
dc.date.accessioned2014-11-07T15:19:54Z-
dc.date.available2014-11-07T15:19:54Z-
dc.date.issued2014-01-30-
dc.identifier.citation1uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2438-
dc.description.abstractThe article analyzes modern methods and forms of distance learning in higher education. It defines their place in lifelong education of primary school teachers. In particular, attention is drawn to the use of activities such as webinar, chat, forum, essay, tele-essay. Emphasis on the use of suds forms of control as testing, questioning and self-control is made.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherScience, Technology and Higher Education: materials of the IV International research and practice conference, Vol. II, Westwood, January 30th, 2014 / publishing office Accent Graphics communications – Westwood – Canada, 2014. – P. 229 – 233.uk
dc.subjectdistance learninguk
dc.titleAnalysis of modern forms and methods of primary school teachers distance learning lifelong educationuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Science, Technology and Higher Education.pdf63,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.