Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2454
Title: | Суть та принципи реалізації інтегрованих маркетингових комунікацій |
Authors: | Кожухівська, Раїса Борисівна |
Keywords: | бенчмаркінг менеджмент туризм |
Issue Date: | 2014 |
Series/Report no.: | УДК 338.48.; |
Abstract: | У статті розглядається система вдосконалення управління інвестиційною привабливістю туристично-рекреаційного комплексу України на основі використання принципів бенчмаркінгу. Визначено місце та роль бенчмаркінгу в системі туристично-рекреаційного комплексу. Окреслено основні цілі та мету бенчмаркінгу в сфері управління інвестиціями підприємств туристично-рекреаційного комплексу на регіональному рівні. Визначено методи, які доцільно застосовувати у ході проведення бенчмаркингу на підприємствах туристичної галузі. Охарактеризовано особливості застосування бенчмаркінгу на мікро- та макрорівні. У статті встановлено, що зміст бенчмаркінгу полягає у виявленні факторів і методів роботи, які дозволять органам влади в регіонах України досягнути оптимальних результатів з метою підвищення інвестиційної привабливості підприємств туристично-рекреаційного комплексу. Узагальнено, що використання нових технологій управління інвестиційними процесами туристично-рекреаційного комплексу на сучасному етапі розвитку економіки є важливим завданням, що викликає значний інтерес у менеджерів підприємств рекреаційної та туристичної сфери. Наведені в статті результати дослідження можуть бути використані в якості джерела інформації для побудови та удосконалення системи менеджменту інвестиційної привабливості підприємствами туристично-рекреаційного комплексу. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2454 |
Appears in Collections: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zastosuvannya benchmarkingu.pdf | 284,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.