Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.date.accessioned2014-11-11T15:56:32Z-
dc.date.available2014-11-11T15:56:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2459-
dc.description.abstractЗа сучасних ринкових умов, підприємства туристичного бізнесу змушені змінювати систему та специфіку планування своєї діяльності. Роль планування не втрачає своєї актуальності і постійно зростає. Планування діяльності туристичних підприємств надає їм можливість погоджувати свої ресурси для формування туристського продукту з можливостями його збуту. В цьому аспекті гостро постає проблема споживчого попиту. Головним завданням туристичних підприємств і їх менеджерів, є знання поточного і перспективного попиту потенційних споживачів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвиробнича програмаuk
dc.subjectтуроператорuk
dc.titleСПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ТУРОПЕРАТОРАuk
dc.typeConfThesisuk
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
programa turoperatora.pdf202,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.