Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагоруйко, Людмила Олексіївна-
dc.date.accessioned2014-11-12T14:51:57Z-
dc.date.available2014-11-12T14:51:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2463-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано зміст освіти, який базується на принципах гуманізації, гуманітаризації, безперервності, відкритості, диверсифікації, віртуальності і орієнтується на випереджаюче відображення проблем розвитку суспільства, виробництва, науки, культури, інших галузей соціальної практики. Розглянуто традиційну та безперервну системи мовної освіти, починаючи з визначення мети й закінчуючи очікуваними результатами. Описано структуру Єдиної європейської програми, яка окреслює освітню траєкторію, починаючи зі шкільного рівня і закінчуючи перепідготовкою та додатковим навчанням дорослих.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries81’243(07)(4);-
dc.subjectіноземні мовиuk
dc.subjectнеперервне навчання-
dc.subjectЄвропейський Союз-
dc.subjectкомпетенція-
dc.subjectіншомовна освіта-
dc.subjectдиверсифікація-
dc.titleНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ ОСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУuk
dc.title.alternativeОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ В КОНТЕКСТЕ ОБРАЗОВАНИЯ В ТЕЧЕНИЕ ЖИЗНИ В СТРАНАХ ЕВРОПЕЙСКОГО СОЮЗАuk
dc.title.alternativeTEACHING OF FOREIGN LANGUAGES IN CONTEXT OF LIFELONG LEARNING THE EUROPEAN UNIONuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zagoruiko.Pdf326,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.