Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондаренко, Галина Василівна-
dc.date.accessioned2014-11-16T14:01:18Z-
dc.date.available2014-11-16T14:01:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2475-
dc.description.abstractУ статті на основі архівних, маловідомих та опублікованих джерел здійснено аналіз процесу становлення і розвитку реальних училищ в Україні у першій половині 60-х років ХІХ ст. З’ясовано зміст поняття «реальна освіта». Розглянуто дискусії щодо реформування середньої освіти у зазначений період. Досліджено погляди прибічників та супротивників реальної освіти. Проаналізовано навчальні предмети, що пропонувалися різними проектами статутів (1860, 1862, 1863, 1864) для вивчення в класичних та реальних гімназіях.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectреальні училищаuk
dc.subjectреальні гімназіїuk
dc.subjectреальна освітаuk
dc.subjectісторія шкільної освітиuk
dc.subjectдискусії щодо реформування середньої освітиuk
dc.titleРеальні гімназії як предмет дискусій про реформування середньої освіти (перша половина 60-х років ХІХ ст.)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
real_secondary_school.doc56,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.