Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвиридюк, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-11-17T12:13:09Z-
dc.date.available2014-11-17T12:13:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2495-
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання полікультурної підготовки майбутнього вчителя до роботи в загальноосвітніх закладах Канади, враховуючи державну політику і педагогічну стратегію. Окреслено стан розвитку полікультурної підготовки майбутніх вчителів до роботи у загальноосвітніх закладах Канади, проаналізовано навчальні програми за якими готують вчителів до роботи в полікультурному середовищі, визначено основні завдання та типи полікультурної підготовки майбутніх вчителів. Акцент зроблено на змісті полікультурної підготовки майбутнього вчителя до роботи у загальноосвітніх закладах Канади.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectполікультурна підготовкаuk
dc.subjectмультикультурністьuk
dc.subjectкультурно-різноманітні студентиuk
dc.subjectкультурний плюралізмuk
dc.subjectбікультурна освітаuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.titleПОЛІКУЛЬТУРНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ КАНАДИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полікультурна підготовка.pdf193,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.