Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2599
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2014-11-21T07:08:35Z-
dc.date.available2014-11-21T07:08:35Z-
dc.date.issued2014-05-15-
dc.identifier.citationстаттяuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2599-
dc.description.abstractУ пропонованій статті зроблено спробу розкрити особливості емоційного розвитку дитини на етапі дошкільного дитинства та висвітлити його значення у становленні дошкільника як особистості. Доведено, що для ефективного розвитку емоційної сфери дітей необхідно забезпечити певні психолого-педагогічні умови. Серед них: створення позитивно-емоційної атмосфери в групі дошкільного навчального закладу; наявність позитивних емоційних стимулів у навчально-виховному процесі та ін.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.015.3+372.36;-
dc.subjectемоційний розвитокuk
dc.subjectемоційна сфераuk
dc.subjectдитинство.uk
dc.titleЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EMOCIJNY`J ROZVY`TOK DITEJ DOShKIL`NOGO VIKU.pdf447,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.