Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРогальська-Яблонська, Інна Петрівна-
dc.date.accessioned2014-11-21T15:56:18Z-
dc.date.available2014-11-21T15:56:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationстаттяuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2612-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості соціалізації особистості у дошкільному дитинстві. Автор звертається до дитячої субкультури як важливого джерела існування і розвитку світу дитинства, завдяки якій діти з покоління в покоління передають специфічні способи організації життя у дитячому товаристві, норми і цінності світорозуміння та світосприйняття.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372: 37. 035;-
dc.subjectсоціалізаціїuk
dc.subjectдитяча субкультураuk
dc.subjectсвіт дитинстваuk
dc.subjectсвітобачення та світорозуміння дитиниuk
dc.titleДИТЯЧА СУБКУЛЬТУРА ТА ЇЇ РОЛЬ У РОЗВИТКУ В ДІТЕЙ ПОЧУТТЯ ГУМОРУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DY`TYaChA SUBKUL`TURA TA YiYi ROL` U ROZVY`TKU V DITEJ POChUTTYa GUMORU.pdf255,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.