Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2694
Назва: Стратегія взаємодії бізнесу з державою в умовах становлення ринкової економіки
Автори: Бержанір, Анатолій Леонідович
Ключові слова: Держава, бізнес, взаємодія, ринкова економіка, стратегія, механізм взаємодії
Дата публікації: 2014
Видавництво: Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка
Бібліографічний опис: Бержанір А.Л. Стратегія взаємодії бізнесу з державою в умовах становлення ринкової економіки [Текст]: А.Л. Бержанір // Матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ,,Сучасні тенденції економічного та соціального розвитку: держава, регіон, підприємство”, 19 лютого 2014 р. – Луганськ: Русь, 2014. – С. 190 –191.
Серія/номер: УДК 33(063);
Короткий огляд (реферат): Доведено актуальність взаємодії бізнесу з державою як важливого чинника функціонування ринкової економіки. Показано проблеми та причини, які стримують ефективну співпрацю державної влади з підприємницькими структурами. Обгрунтовано напрями релізації спільних соціально-економічних проектів з метою забезпечення сталого економічного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2694
ISBN: 978-966-8051-32-6
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strategіi_vzaemodіi.pdf348,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.