Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2702
Назва: Роль сім‘ї в навчально-виховному процесі інклюзивної початкової школи
Автори: Бевзюк, Марина Сергіївна
Ключові слова: вчитель
інклюзія
Дата публікації: 14-тра-2014
Бібліографічний опис: Бевзюк М.С. Роль сім‘ї в навчально-виховному процесі інклюзивної початкової школи//Методичні аспекти інклюзивної педагогіки: матеріали регіонального семінару, м.Умань, 14 травня 2014 р. / ред. кол.: І.І. Демченко, В.А. Білан, М.С. Бевзюк [та ін.]. – Умань : Алмі, 2014. – 95 с.
Короткий огляд (реферат): В даній статті розкрито роль вчителя та сімї в навально-виховному процесі інклюзивної початкової школи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2702
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.