Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевзюк, Марина Сергіївна-
dc.date.accessioned2014-11-26T18:36:59Z-
dc.date.available2014-11-26T18:36:59Z-
dc.date.issued2014-05-14-
dc.identifier.citationБевзюк М.С. Роль сім‘ї в навчально-виховному процесі інклюзивної початкової школи//Методичні аспекти інклюзивної педагогіки: матеріали регіонального семінару, м.Умань, 14 травня 2014 р. / ред. кол.: І.І. Демченко, В.А. Білан, М.С. Бевзюк [та ін.]. – Умань : Алмі, 2014. – 95 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2702-
dc.description.abstractВ даній статті розкрито роль вчителя та сімї в навально-виховному процесі інклюзивної початкової школиuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвчительuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.titleРоль сім‘ї в навчально-виховному процесі інклюзивної початкової школиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.