Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2711
Назва: Роль учителя и семьи в учебно-воспитательном процессе инклюзивной начальной школы
Автори: Бевзюк, Марина Сергіївна
Ключові слова: учитель
семя
учебно-воспитательный процесс
инклюзия
Дата публікації: 14-кві-2014
Бібліографічний опис: Здоровьесбережение и здоровьесозидание как приоритет национальной безопасности России в третьем тысячелетии : сб. материалов междунар. науч.-практ. конф., 14–15 апреля 2014, г. Стерлитамак / науч. ред. А.Г. Маджуга ; отв. ред. Э.Н. Ильясова. – Стерлитамак : Стерлитамакский филиала БашГУ, 2014. – 395 с.
Серія/номер: УДК 371:159.9:61;ББК 74+88+51.1
Короткий огляд (реферат): В ДАННОЙ СТАТЬЕ РАСКРЫТО РОЛЬ УЧИТЕЛЯ И СЕМЬИ В УЧЕБНО-ВОСПИТАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ ИНКЛЮЗИВНОЙ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2711
ISSN: 978-5-86111-452-3
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль учителя и семьи.pdf283,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.