Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2739
Назва: Факторний аналіз кон’юнктури ринку освітніх послуг
Автори: Білошкурський, Микола Васильович
Ключові слова: ринок
освітні послуги
фактор впливу
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Бібліографічний опис: Білошкурський М.В. Факторний аналіз кон’юнктури ринку освітніх послуг / М.В. Білошкурський // Політичні, правові та фінансово-економічні пріоритети розвитку економіки України: стратегія і перспективи : [збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції] ; 28 травня 2014 року. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві». – 2014. – C. 39-43.
Короткий огляд (реферат): Проведено факторний аналіз кон’юнктури ринку освітніх послуг в Україні, за результатами якого доведено, що найбільшою загрозою вступу абітурієнта до вищих навчальних закладів є зростання плати за навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2739
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fartor_analis.pdf336,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.