Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2749
Назва: | Методологічні підходи щодо побудови моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами |
Автори: | Гарачук, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | Методологічний підхід майбутній учитель початкової школи модель модель професійної підготовки системний підхід діяльнісний підхід компетентнісний підхід діяльність |
Дата публікації: | лис-2014 |
Видавництво: | 1 |
Бібліографічний опис: | Вища освіта України. № 3 (додаток 2) − 2014 р. − Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». − Т. 1. − С. 223-228. |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу наукових джерел схарактеризовано сутність понять «модель», «система», «діяльність» у контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Виокремлено та теоретично обґрунтовано методологічні підходи щодо побудови моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами: системний, діяльнісний та компетентнісний. Закцентовано увагу на особливостях компетентнісної освіти та виокремлено основні її поняття: «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція», «ключові та предметні компетентності». Схарактеризовано навчальні компетенції з математики, що визначені в Державному стандарті початкової загальної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2749 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Metodol. pidhodu.doc | 96 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.