Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2749
Title: | Методологічні підходи щодо побудови моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами |
Authors: | Гарачук, Тетяна Володимирівна |
Keywords: | Методологічний підхід майбутній учитель початкової школи модель модель професійної підготовки системний підхід діяльнісний підхід компетентнісний підхід діяльність |
Issue Date: | Nov-2014 |
Publisher: | 1 |
Citation: | Вища освіта України. № 3 (додаток 2) − 2014 р. − Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». − Т. 1. − С. 223-228. |
Abstract: | У статті на основі аналізу наукових джерел схарактеризовано сутність понять «модель», «система», «діяльність» у контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Виокремлено та теоретично обґрунтовано методологічні підходи щодо побудови моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами: системний, діяльнісний та компетентнісний. Закцентовано увагу на особливостях компетентнісної освіти та виокремлено основні її поняття: «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція», «ключові та предметні компетентності». Схарактеризовано навчальні компетенції з математики, що визначені в Державному стандарті початкової загальної освіти. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2749 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Metodol. pidhodu.doc | 96 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.