Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2749
Title: Методологічні підходи щодо побудови моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами
Authors: Гарачук, Тетяна Володимирівна
Keywords: Методологічний підхід
майбутній учитель початкової школи
модель
модель професійної підготовки
системний підхід
діяльнісний підхід
компетентнісний підхід
діяльність
Issue Date: Nov-2014
Publisher: 1
Citation: Вища освіта України. № 3 (додаток 2) − 2014 р. − Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». − Т. 1. − С. 223-228.
Abstract: У статті на основі аналізу наукових джерел схарактеризовано сутність понять «модель», «система», «діяльність» у контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Виокремлено та теоретично обґрунтовано методологічні підходи щодо побудови моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами: системний, діяльнісний та компетентнісний. Закцентовано увагу на особливостях компетентнісної освіти та виокремлено основні її поняття: «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція», «ключові та предметні компетентності». Схарактеризовано навчальні компетенції з математики, що визначені в Державному стандарті початкової загальної освіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2749
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metodol. pidhodu.doc96 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.