Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2749
Назва: Методологічні підходи щодо побудови моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами
Автори: Гарачук, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: Методологічний підхід
майбутній учитель початкової школи
модель
модель професійної підготовки
системний підхід
діяльнісний підхід
компетентнісний підхід
діяльність
Дата публікації: лис-2014
Видавництво: 1
Бібліографічний опис: Вища освіта України. № 3 (додаток 2) − 2014 р. − Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». − Т. 1. − С. 223-228.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукових джерел схарактеризовано сутність понять «модель», «система», «діяльність» у контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Виокремлено та теоретично обґрунтовано методологічні підходи щодо побудови моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами: системний, діяльнісний та компетентнісний. Закцентовано увагу на особливостях компетентнісної освіти та виокремлено основні її поняття: «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція», «ключові та предметні компетентності». Схарактеризовано навчальні компетенції з математики, що визначені в Державному стандарті початкової загальної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2749
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metodol. pidhodu.doc96 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.