Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарачук, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-11-27T18:12:06Z-
dc.date.available2014-11-27T18:12:06Z-
dc.date.issued2014-11-
dc.identifier.citationВища освіта України. № 3 (додаток 2) − 2014 р. − Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». − Т. 1. − С. 223-228.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2749-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових джерел схарактеризовано сутність понять «модель», «система», «діяльність» у контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Виокремлено та теоретично обґрунтовано методологічні підходи щодо побудови моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами: системний, діяльнісний та компетентнісний. Закцентовано увагу на особливостях компетентнісної освіти та виокремлено основні її поняття: «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція», «ключові та предметні компетентності». Схарактеризовано навчальні компетенції з математики, що визначені в Державному стандарті початкової загальної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher1uk
dc.subjectМетодологічний підхідuk
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectмодель професійної підготовкиuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectдіяльнісний підхідuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectдіяльністьuk
dc.titleМетодологічні підходи щодо побудови моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярамиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metodol. pidhodu.doc96 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.