Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2781
Назва: Виховний простір школи як новаторська ідея О. А. Захаренка
Автори: Ткачук, Лариса Василівна
Краєва, Марія Володимирівна
Ключові слова: О.Захаренко, виховний простір школи, інтегроване виховне середовище, виховання творчого громадянина-патріота
Дата публікації: бер-2014
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, ПП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Ткачук Л. В., Краєва М. В. Виховний простір школи як новаторська ідея О. А. Захаренка / Л. В.Ткачук, М. В. Краєва // Підготовка компетентного вчителя: традиції та інновації: матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару (м. Умань, 21 березня 2014 р.) / ред. кол.: Ярошинська О.О. та ін. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2014. – С.137–141.
Короткий огляд (реферат): Сучасна педагогічна наука утверджує необхідність створення соціокультурного середовища як особливо важливого елемента освітньо-виховної системи. О. А. Захаренко був на цьому шляху першопрохідцем. Він прийшов до ідеї створення виховного простору школи, сформувавши власну систему виховання, ввівши такі поняття, як «педагогіка конкретної дії», «педагогіка трьох: вчитель, батько, учень», «педагогіка родини – еліксир психічного і фізичного здоров’я дитини», «педагогіка вічної естафети поколінь – першоджерело формування патріотичних почуттів», «педагогіка доброти і щедрості людської душі», «педагогіка творення своїми руками добра на землі».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2781
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VYHOVNYJ PROSTIR ShKOLY JaK NOVATORS''KA IDEJa O. A. ZAHARENKA.pdf168,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.