Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалушко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorГордашевська, Ганна-
dc.date.accessioned2014-11-30T16:29:06Z-
dc.date.available2014-11-30T16:29:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПроблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – Випуск 8. – С. 27–34.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2789-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання інтеграції навчальних практик під час підготовки майбутніх учителів природничого профілю. Обґрунтовується доцільність інтеграції навчальної практики з «Економічної географії України» та хіміко-технологічної. Характеризується комплексна навчальна практика як важливий елемент цілісної системи формування практичних умінь та навичок студентів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПроблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – Випуск 8. – С. 27–34.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:50(07);-
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectкомплексна навчальна практикаuk
dc.subjectпрактична підготовка майбутнього вчителяuk
dc.titleІнтегрована навчальна практика в системі підготовки майбутнього вчителя природничого профілюuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ_2013.pdf185,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.