Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2827
Назва: | Дотримання наступності при ознайомленні дітей з природою як засіб реалізації неперервної освіти в Україні |
Автори: | Голуб, Надія Петрівна Голуб, Володимир Миколайович |
Ключові слова: | освіта, неперервність, наступність, аспект, дошкільний навчальний заклад, загальноосвітня школа освіта, неперервність, наступність, аспект, дошкільний навчальний заклад, загальноосвітня школа |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Умань : ФОП Жовтий О. О. |
Бібліографічний опис: | Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Випуск 48. С. 266–271. |
Серія/номер: | УДК (372.3+372.4)(477); |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються аспекти наступності дитячий садок – початкова школа як основна умова неперервності освіти при ознайомленні дітей з довкіллям. Охарактеризовані методичний, практичний та інформаційно-просвітницький аспекти наступності. Вказуються основні форми контактів між дитячим садком і початковою школою: спільні педагогічні ради, робота творчих груп, семінари-практикуми, психологічні тренінги, обмін новаторсько-методичним досвідом, взаємне консультування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2827 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Голуб В. М., Голуб Н. П..docx | 30,95 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.