Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/286
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБраславська (Тімець), Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorКоцеруба, К. В.-
dc.date.accessioned2013-10-17T07:36:34Z-
dc.date.available2013-10-17T07:36:34Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТімець О. В. ОСОБЛИВОСТІ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ В ШКОЛІ / О. В. Тімець, К. В.Коцеруба // Зб. наук. праць природн.-географ. ф-ту УДПУ. – Умань : «Софія», 2009. – С. 35–39.-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/286-
dc.description.abstractСуспільні, економічні, політичні зміни в нашій державі закономірно змінюють підхід до процесу навчання та виховання учнів. Узято курс на гуманітаризацію і гуманізацію шкільної освіти, тому уміння працювати самостійно розглядається як найважливіша риса сучасної людини в умовах переходу до ринкової форми господарювання. У світлі названих вимог, а також тенденцій розвитку культури, науки і техніки проблема самостійності і творчої активності учнів у процесі навчання географії стає виключно актуальною.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378; 371-
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk
dc.subjectгеографіяuk
dc.subjectметодика навчанняuk
dc.titleРоль самостійної пізнавальної діяльності учнів на уроках географіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Samos_pizn_diyal.pdf136,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.