Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.contributor.authorП'ясецька, Наталія Анатоліївна-
dc.contributor.authorМалишевська, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorЛюбченко, Інна Іванівна-
dc.contributor.authorГолуб, Надія Петрівна-
dc.contributor.authorБевзюк, Марина Сергіївна-
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorБистранівська, Ольга Станіславівна-
dc.date.accessioned2014-12-05T10:38:30Z-
dc.date.available2014-12-05T10:38:30Z-
dc.date.issued2014-05-14-
dc.identifier.citationМетодичні аспекти інклюзивної педагогіки: матеріали регіонального семінару, м.Умань, 14 травня 2014 р. / ред. кол.: І.І. Демченко, В.А. Білан, М.С. Бевзюк [та ін.]. – Умань : Алмі, 2014. – 96 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2896-
dc.description.abstractДитина – це особливий, неповторний світ, пізнати який може лише той, хто небайдужий до її долі, хто може разом з нею радіти успіхам, розділяти невдачі, розуміти кожен крок та допомогти зробити правильний життєвий вибір. Цей цінний імператив, висунутий великим гуманістом В. Сухомлинським є неодмінною передумовою успішного навчання, виховання і розвитку дітей, незалежно від їхнього стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення. Кожна людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освіти решти людей. Саме цей принцип є основним в організації інклюзивного навчання дітей та молоді з особливими освітніми потребами. Згідно з ЮНЕСКО інклюзивне навчання – це «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби дітей та молоді через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі». Метою інклюзивного навчання є покращання навчального середовища, в якому педагоги і діти готові віднайти у своїх серцях турботу про когось іншого, допомогти повірити у свої сили за для досягнення успіху.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectМетодичні аспекти інклюзивної педагогікиuk
dc.subjectІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДОШКІЛЬНОЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ПЕДАГОГІКИuk
dc.subjectОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВОСТЯМИ В РОЗВИТКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИuk
dc.subjectТЕХНОЛОГІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ ТА НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИuk
dc.titleМетодичні аспекти інклюзивної педагогікиuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
методичні аспекти інклюзивної педагогіки.pdf241,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.