Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2900
Назва: Навчання іноземних мов дистанційно: інтеграційний аспект
Автори: Постоленко, Ірина Сергіївна
Ключові слова: дистанційне навчання
теорії взаємодії
інтерактивна теорія навчання іноземних мов
асинхронна взаємодія
комунікативна компетенція
Дата публікації: 2014
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: 3. Постоленко І.С. Навчання іноземних мов дистанційно: інтеграційний аспект / І.С. Постоленко // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2014. – Випуск 9. – Частина 2. – С. 54–61.
Серія/номер: УДК 811(07);
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання інтеграції дистанційного навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Досліджено інтеграційний аспект дистанційного навчання. Обґрунтовано принципи, ефективні методи, форми та засоби дистанційного навчання. Проаналізовано ефективний спосіб укладання навчальних програм для дистанційного вивчення іноземних мов. Охарактеризовано основні методичні принципи, теорії та педагогічні підходи навчання іноземних мов. Детально проаналізовані три теорії взаємодії під час навчання іноземних мов: взаємодія студент – зміст, взаємодія студент – інструктор, взаємодія студент - студент.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2900
ISSN: 2307-4914
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
postolenko_stattia.pdf337,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.