Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2901
Title: Психолінгвістичний підхід до дистанційного навчання іноземних мов
Authors: Постоленко, Ірина Сергіївна
Keywords: дистанційна система навчання
психолінгвістичний підхід
навчання на основі поставлених завдань
навчання на основі власного досвіду
навчання на основі продуманої подачі інформації
Issue Date: 2014
Publisher: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Citation: Постоленко І.С. Психолінгвістичний підхід до дистанційного навчання іноземних мов / І.С. Постоленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов. ред. А.А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2014. - № 3 (37). – С. 157–165.
Series/Report no.: УДК 81'23(07);
Abstract: Розглянуто питання психолінгвістичного підходу до дистанційного навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Досліджено методологічні, теоретичні, методичні, психологічні та лінгвістичні аспекти дистанційного навчання. Обґрунтовано принципи, ефективні методи, форми та засоби дистанційного навчання. Проаналізовано ефективний спосіб укладання навчальних програм для дистанційного вивчення іноземних мов. Охарактеризовано основні методичні принципи та педагогічні підходи навчання іноземних мов. Детально проаналізовані три методичні принципи навчання іноземних мов: навчання на основі поставлених завдань, навчання на основі власного досвіду, навчання на основі продуманої подачі інформації.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2901
ISSN: 2312-5993
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Postolenko_stattia.pdf490,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.