Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2902
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Старовойтова, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-05T14:34:31Z | - |
dc.date.available | 2014-12-05T14:34:31Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2902 | - |
dc.description.abstract | У XIX столітті завершується формування класичної педагогіки нового часу. У полі її зору опинилися невичерпні можливості та індивідуальність людини. Була усвідомлена неповторність людської особистості. У педагогіці Заходу відбувалося збільшення знань, запозичених з філософії та інших наук про людину та її виховання. Значною популярністю у педагогічних колах в другій половині ХІХ ст. користувалися твори англійського філософа Герберта Спенсера (1820 -1903). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Герберт Спенсер | uk |
dc.title | Вплив педагогічних поглядів Г.Спенсера на розвиток вітчизняної педагогічної думки другої половини ХІХ - початку ХХ століття | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vplyv pedagogichnyh pohlyadiv herberta spensera_na_rozvytok_pedagogichnoi_dumky_drugoi_polovyny_xix_pochatku_xx_stolitya.pdf | 222,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.