Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаровойтова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-12-05T14:34:31Z-
dc.date.available2014-12-05T14:34:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2902-
dc.description.abstractУ XIX столітті завершується формування класичної педагогіки нового часу. У полі її зору опинилися невичерпні можливості та індивідуальність людини. Була усвідомлена неповторність людської особистості. У педагогіці Заходу відбувалося збільшення знань, запозичених з філософії та інших наук про людину та її виховання. Значною популярністю у педагогічних колах в другій половині ХІХ ст. користувалися твори англійського філософа Герберта Спенсера (1820 -1903).uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectГерберт Спенсерuk
dc.titleВплив педагогічних поглядів Г.Спенсера на розвиток вітчизняної педагогічної думки другої половини ХІХ - початку ХХ століттяuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.