Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2904
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Старовойтова, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-05T14:47:45Z | - |
dc.date.available | 2014-12-05T14:47:45Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2904 | - |
dc.description.abstract | Значною популярністю у педагогічних колах в другій половині ХІХ ст. користувалися твори англійського філософа Герберта Спенсера (1820 -1903). Спенсер спробував об'єднати ідею поступової прогресивної еволюції природи і суспільства з дарвіністською ідеєю природного відбору. Спенсер прагнув пояснити виховання як одне із істотних суспільних явищ. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Герберт Спенсер | uk |
dc.title | Особливості педагогічних поглядів Герберта Спенсера | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osoblyvosti_ pedagogichnyh_poglyadiv_Herberta_Spensera.pdf | 159,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.