Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаровойтова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-12-05T14:47:45Z-
dc.date.available2014-12-05T14:47:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2904-
dc.description.abstractЗначною популярністю у педагогічних колах в другій половині ХІХ ст. користувалися твори англійського філософа Герберта Спенсера (1820 -1903). Спенсер спробував об'єднати ідею поступової прогресивної еволюції природи і суспільства з дарвіністською ідеєю природного відбору. Спенсер прагнув пояснити виховання як одне із істотних суспільних явищ.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectГерберт Спенсерuk
dc.titleОсобливості педагогічних поглядів Герберта Спенсераuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblyvosti_ pedagogichnyh_poglyadiv_Herberta_Spensera.pdf159,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.