Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2915
Назва: | Проблема свободи в процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії |
Автори: | Куценко, Сергій Володимирович |
Ключові слова: | свобода творчий потенціал майбутній вчитель хореографії хореографічне навчання свобода творчості |
Дата публікації: | 6-лют-2014 |
Бібліографічний опис: | С.В. Куценко. Проблема свободи в процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії [Електронний ресурс] / С.В. Куценко // Матеріали VІ Міжнародної Інтернет-конференції «Людина – Культура – Мистецтво – Творча особистість», 5 – 6 лютого 2014 р. ‒ Луганськ. – Режим доступу: http://www.lgiki.com.ua/s-v-kucenko-problema-svobodi-v-procesi-formuvannya-tvorchogo-potencialu-maybutnogo-vchitelya. – Назва з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | Невід’ємною складовою сучасної хореографічної освіти є процес формування творчого педагога-хореографа, який би відрізнявся з поміж інших досконалою професійною майстерністю та високим рівнем творчого потенціалу. Запорукою успішності даного процесу є пропорційне співвідношення свободи та необхідності в навчальній та творчій діяльності. Особливістю прояву свободи в контексті педагогіки хореографічного мистецтва виступає формування внутрішньо вільної, готової до життєвого самовизначення особистості, яка характеризуватиметься високим рівнем розвитку потреби в самоактуалізації, здатністю до саморегуляції діяльності та норм поведінки, прагненням до професійного росту, відкритістю новому досвіду й спрямованістю на творчий розвиток. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2915 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Problema_svobody.pdf | 278,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.