Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2918
Назва: Значення творчого мислення для процесу формування творчого потенціалу студента-хореографа засобами народно-сценічного танцю
Автори: Куценко, Сергій Володимирович
Ключові слова: творче мислення
творчий потенціал
студент-хореограф
народно-сценічний танець
Дата публікації: 24-тра-2014
Видавництво: ФОП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Куценко С.В. Значення творчого мислення для процесу формування творчого потенціалу студента-хореографа засобами народно-сценічного танцю / С.В. Куценко // Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (23-24 травня 2014 року). – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2014. – 76-81.
Короткий огляд (реферат): Сучасні стратегії підготовки майбутнього вчителя танцювального мистецтва відкривають нові орієнтири перед хореографічною освітою загалом. Важливим та перспективним завданням, що останнім часом набуває широкої актуальності серед педагогів-хореографів є формування творчого потенціалу свої вихованців. Нині великий інтерес до творчого потенціалу, здібностей і творчості майбутнього вчителя хореографії перед усім обумовлений розумінням важливості суспільного значення цих проблем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2918
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Znachennia_tvorchoho_myslennia.pdf154,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.