Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/291
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Коцеруба, К. В. | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-17T08:14:35Z | - |
dc.date.available | 2013-10-17T08:14:35Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Тімець О. В. ОСОБЛИВОСТІ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ В ШКОЛІ / О. В. Тімець, К. В. Коцеруба // Зб. наук. праць природн.-географ. ф-ту УДПУ. – Умань : «Софія», 2009. – С. 35–39. | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/291 | - |
dc.description.abstract | Сьогодні, як зазначається у Національній доктрині розвитку освіти України в XXI столітті, нагальною стала потреба „розвитку творчих здібностей, навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти, самореалізації особистості та підготовки кваліфікованих кадрів, які можуть творчо працювати” [41, с. 4-5]. У зв’язку з цим перед науковцями і вчителями постало завдання оновлення змісту освіти й удосконалення організації навчально-виховного процесу. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378; 371 | - |
dc.subject | географія | uk |
dc.subject | проблемне навчання | uk |
dc.subject | школа | uk |
dc.subject | методи | uk |
dc.title | Особливості проблемного навчання географії в школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
probl_nav4anya.pdf | 138,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.