Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2941
Назва: Вплив компютеризованої реклами на становлення особистості дитини-дошкільника
Автори: Семчук, Світлана Іванівна
Ключові слова: соціалізація, інформаційні технології, реклама.
Дата публікації: 2014
Видавництво: МНУ імені В.О.Сухомлинського, - Вип. 1.45 (106). - Серія "Педагогічні науки" - 2014
Бібліографічний опис: Зб.наукових праць, - Миколаїв, 2014.
Серія/номер: УДК;37.013.42+ 070 +372
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті розкривається проблема впливу комп’ютеризованої реклами на становлення особистості дитини в дошкільному віці, проаналізовано сучасні погляди науковців на специфіку сприйняття екранних образів рекламних роликів, трансформацію дитячої картини світу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2941
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Семчук С.І (оновлена) docx.docx39,78 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.