Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемчук, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2014-12-07T19:45:34Z-
dc.date.available2014-12-07T19:45:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗб.наукових праць, - Миколаїв, 2014.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2941-
dc.description.abstractАнотація. У статті розкривається проблема впливу комп’ютеризованої реклами на становлення особистості дитини в дошкільному віці, проаналізовано сучасні погляди науковців на специфіку сприйняття екранних образів рекламних роликів, трансформацію дитячої картини світу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМНУ імені В.О.Сухомлинського, - Вип. 1.45 (106). - Серія "Педагогічні науки" - 2014uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.013.42+ 070 +372-
dc.subjectсоціалізація, інформаційні технології, реклама.uk
dc.titleВплив компютеризованої реклами на становлення особистості дитини-дошкільникаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Семчук С.І (оновлена) docx.docx39,78 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.