Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2954
Назва: Психологічні особливості формування готовності майбутніх учителів до народознавчої роботи в школі
Автори: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: підготовка
народознавча робота
уміння та навички
професійні знання
готовність учителя
Дата публікації: 2014
Видавництво: Гнозис
Бібліографічний опис: Гончарук В. А. Психологічні особливості формування готовності майбутніх учителів до народознавчої роботи в школі / В. А. Гончарук // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 5, Том ІУ (55) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К : Гнозис, 2014. – С. 120–126.
Серія/номер: УДК;371.134:39(07)
Короткий огляд (реферат): У статті визначено суть і виділено компоненти готовності майбутніх учителів до народознавчої діяльності в школі. Серед значної кількості вимог до вчителів-словесників виділено найголовнішу – розвиток їх педагогічної майстерності, що передбачає формування професійних знань, умінь і навичок. Розкрито психологічні особливості формування готовності майбутнього вчителя-словесника до народознавчої роботи з учнями, а також визначено основні вимоги до суб’єктів навчально-виховного процесу в умовах успішної реалізації системи професійної підготовки у вищій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2954
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psy`xologichni_osobly`vosti_formuvannya_gotovnosti_majbutnix_uchy`teliv_do narodoznavchoyi_roboty`_v_shkoli.pdf283,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.