Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2968
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ |
Автори: | Бойчевська, Ілона Борисівна |
Ключові слова: | іноземна мова загальноосвітній заклад німецька мова перша іноземна мова друга іноземна мова граматика |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | ПП Жовтий |
Бібліографічний опис: | Бойчевська І.Б. Особливості вивчення німецької мови як другої іноземної у загальноосвітніх навчальних закладах України / І.Б. Бойчевська // Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2014. – Випуск . – С |
Серія/номер: | УДК;811.112.2´246.2(07) |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено основні особливості вивчення німецької мови як другої іноземної після англійської в українських загальноосвітніх закладах: генетична та латинська спорідненість англійської та німецької мов, схожі моменти у вимові та лексиці, граматиці. Зазначено, що вивчення другої іноземної мови розпочинається зазвичай з 5 класу загальноосвітнього закладу. Визначено зміст поняття друга іноземна мова – мова, яка вивчається після першої іноземної. Наведено об’єктивні причини, завдяки яким учні обирають німецьку мову для вивчення як другу іноземну та певні труднощі, які можуть виникати при вивченні другої іноземної мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2968 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
osoblyvosti_vyvchennja_nimezkoji_movy_ja_ drugoi_inozemnoi.pdf | 356,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.