Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2969
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НІМЕЧЧИНІ
Автори: Бойчевська, Ілона Борисівна
Ключові слова: іноземна мова
учитель іноземної мови
професійна соціалізація
педагогічна освіта
професійно-педагогічна підготовка
магістратура
бакалаврат
підвищення кваліфікації
компетенція
Дата публікації: 2014
Видавництво: СумДПУ
Бібліографічний опис: Бойчевська І.Б. Особливості професійної соціалізації вчителів іноземної мови у Німеччині / І.Б. Бойчевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов.ред. А.А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2014. – №3 (37). – С.26-33.
Серія/номер: УДК;[316.614+371.124] (430)
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює особливості професійної соціалізації вчителів іноземної мови у Німеччині. Розглянуто історію розвитку закладів педагогічної освіти, що бере свій початок ще з 1707 року. Схарактеризовано особливості підготовки вчителів іноземної мови у Німеччині, а саме розглянуто заклади, в яких майбутні вчителі іноземної мови можуть отримати освіту, тривалість та організацію навчання. Наголошено, що внаслідок федеративного поділу Німеччини кожна федеральна земля може мати свої власні особливості підготовки вчителів. Зазначено, що вчитель іноземної мови повинен досконало володіти іноземною мовою, процесами викладання та навчання, мати гарні знання з історії, географії та культури тієї країни, мови якої він навчає.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2969
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osoblyvosti_profesijnoj_pidgotovky_vchyteliv_inozemnoji_movy.pdf238,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.