Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2975
Назва: | Етнічні особливості формування толерантних взаємин старших дошкільників в контексті гендерної соціалізації |
Автори: | Карнаух, Леся Петрівна |
Ключові слова: | гендерна соціалізація толерантність взаємини дошкільники |
Дата публікації: | 2012 |
Бібліографічний опис: | Карнаух Л.П. Етнічні особливості формування толерантних взаємин старших дошкільників в контексті гендерної соціалізації /Л.П. Карнаух // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко П.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий, О.О. 2012. – Випуск 44. – С.110-115. |
Серія/номер: | УДК;.37.013.42+372 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню теоретико-концептуальних аспектів етнічних особливостей формування толерантних взаємин дошкільників в контексті гендерної соціалізації. Проаналізовано зміст та сутність понять: «гендерна соціалізація», «толерантні взаємини», які відображені в психолого-педагогічних дослідженнях. Розкрито положення про те, що гендерна соціалізація є основним соціальним процесом, через який здійснюється інтеграція між особистістю та суспільством засобами толерантних міжстатевих взаємин. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2975 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
et_os_of_t_v_s_d_k_s.pdf | 244,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.